حکم گذاشتن چیز لای چیز

Posted

من با یک پسرحال کردم ولی فقط لای پام قرار داد آیا ما گناه کردیم؟

امضاء: یارو

لای پا نه حکم گناه دارد و نه ثواب، حتی زمان ما (معظم له 80-90 سال پیش را می فرمایند/ میرزا)هم به این چیزها "حال" نمی گفتند. مثل آدم حسابی غلط کنید تا ما مجتهدین تکلیفمان را بدانیم و ملت هم علاف نشود.

( بعدش هم که، آخه جان من! دقیقا بفرمایید لای کجای پا؟ لای دو غوزک پا؟ لای ساق پا؟ لای زانوی پا؟ لای ...؟ بعد هم چی را قرار داد؟؟ انگشتش را؟؟ پایش را؟؟ گوشش را؟؟ دماغش را؟ تو که منو کشتی بابام جان./ میرزا)

پروپاگاند یک شعر زیبا

Posted


معظم له با این شعر بسیار حال فرمودند، گفتند اگر در وبلاگ برای آن پروپاگاند هم بکنیم بلا مانع است.// میرزا

حکم شوخی با امام عصر در وبلاگ

Posted

یک مطلبی حقیر در وبلاگ کوفتیم دارم درباره امام زمان که دوستان گفتند حکمم به دلیل نوشتن این خزعبلات سنگساره.مرحمت کنید بخوانید ببینم تخفیفی چیزی حاصل میشود یا نه.

امضاء: دنیا

شوخی با امام عصر (عج) اگر شوخی دستی نباشد بلامانع است.

علی ایحال حکم شما از حیث نوشتن دیگر مطالب هم سنگسار است. همینکه می نویسید خودش حکم سنگسار دارد. (معظم له فرمودند اگر الان هم شما را سنگسار نمی کنند برای این است که وقت می برد 70 میلیون آدم را سنگسار کنند و در نوبت هستید/ میرزا).

حکم تقلید از مرجع دیگر به جای فاکر

Posted

مرجع تقلید بنده آیت الله فاکر بوده اند. حالا که فوت کردند از چه کسی به جای ایشان تقلید کنم؟

امضاء: ممد

شما که از ابتدا به آدم حسابی اقتدا نکرده اید، اگر الان هم به همین جوادی آملی، خامنه ای، جنتی و غیره و ذلک اقتدا کنید بلا اشکال است.

علی ایحال اگر خواستید از هیچ مرجعی تقلید نکنید تا دین و مسلمانیتان از دست نرود به همین خود الاحقر اقتدا کنید ( معظم له فرمودند روی دکمه follow -پایین راست صفحه - را کلیک کنید کافی است، وجوهات هم نپرداختید بلا اشکال است/ میرزا).

حکم تعیین تکلیف ایران پس از حکومت نظامی توسط سروش

Posted

دکتر سروش اخیرا در مصاحبه ای گفته اند که در آینده باید با رفراندوم تنها اختیارات ولی فقیه حذف شود، جمهوری اسلامی باقی بماند و دینداران بنا بر تکلیف دینی شان قوه قضاییه مستقل برپا کنند. آیا معظم له تقلید از ایشان در موضوع مذکور را جایز می دانید؟

امضاء: مسعود ایرانی

بر مکلف آدم حسابی اهم واجبات است که وجود چیزی به نام مغز در کله را فراموش نکند.

از نظر الاحقر هیچ استبعادی ندارد (و بلکه قطعی است/ شخص معظم له فرمودند/ میرزا) ایشان مدرک دکتری را در همان کلاس کردان گرفته باشند. فی الواقع به نظر می رسد که از نظر حجه الاسلام سروش (معظم له فرمودند بنویسم "حجه الاسلام" و فرمودند گول کت و شلوار ملت را نخوریم/ میرزا) حکومت خر در خر پاکستان که جمهوری اسلامی بدون ولی فقیه است - و هر شیخی یک گوشه اش را می گرداند، و خون خلق مسلمان شبانه روز از در و دیوار آن می ریزد - ایده آل ایشان می باشد.

والله ملت مسلمان ایران اگر بداند این انگلیس چقدر پول می دهد که همچه موجوداتی می پروراند، خودش مواجب مقدر آنها را می پردازد که ملک بیش از این به ننگ و بدبختی دچار نباشد.

علت عدم مهاجرت علمای شیعه دراعتراض به تجاوزات در مساجد

Posted

ارزشهای 30 ساله انقلاب و تجاوز و شکنجه در مسجد صورت می گیرد. علما کدام گوری تشریف دارند که مهاجرت کبری ، صغری نمی کنند؟

امضاء: گلفروشان

مقلد محترم، جنابعالی نهاد محترم مرجعیت شیعه - که نهاد وسیعی هم دارد - را با آدم حسابی و بلکه زورو و سوپرمن و رابین هود اشتباه گرفته اید.

مهاجرت کبری و صغرا تابع آب و هواست و الیوم بواسطه هوای پس معنی دار نمی باشد. هر وقت همه هفتاد و چند میلیون ایرانی مهاجرت کردند، علما رفته رفته سعی می کنند با زحمت تمام تصمیماتی اتخاذ کنند در این رابطه، لکن قبلا از دستورات کشور دوست و برادر انگلستان مطمئن باشند.

توضیحا من باب تنویر اذهان ملت مسلم اظهار می دارد؛ علمای شیعه حداکثر فعالیت همان آغا ها و خواجگان دربارهای قاجار را انجام می دهند برای مهیا کردن و سر دادن زنان حرمسرا از روی سرسره فتحعلیشاهی تا فلان جای حاکم و پادشاه. شجاع ترین این فرقه میرزای شیرازی بود که فتوای تحریم تنباکو را داد و آنهم باز با دستور و چراغ سبز ناصرالدین شاه ( چون ناصرالدین با سفر هیئت یوروپ برای عقد قرارداد انحصار معملات تنباکو متوجه شد که ارزان فروخته است.اسناد آن پیش مسعود بهنود رضی الله موجود است، اگر قایم نکرده باشد/ معظم له فرمودند/ میرزا).

خمینی هم تا مطمئن نشد که شاه در حال رفتن است، نگفت که "شاه باید برود". (اسناد در آرشیو کیهان موجود است، بنده هم رویت کرده ام/ میرزا).

علی ایحال، الیوم امام زمان هم در این ملک امنیت ندارد چه رسد به چند آغای مواجب بگیر از پا افتاده.

حکم "جهاد" در مقابل کفار مسلمان نما

Posted

حضرت آیت الله خواهشمند است به اما اجازه جهاد با این کفار مسلمان نما (حکومت نظامی چی ها)را بدهید تا بزنیم و خواهر و مادرشان را یکی کنیم.

امضاء: مقلد ناشناس

بنده از طرف خدا از غیرت دینی شما تشکر می کنم. لکن حکم جهاد فقط برای کشتن هنرمندان، کاریکاتوریست ها و آزدیخواهان و آدم حسابی هاست و نه برای هی کردن احشام و چخ کردن سگ و امثاله.

جابجا کردن والده و همشیره آنها از صبح تا شب و بالعکس - همانطور که در این 31 سال شده است - نیاز به حکم جهاد ندارد. مقلدان و مکلفان کما فی السابق مشغول باشند.

(فرمودند کارتان را بکنید، اگر احیانا فول شد معظم له سوت می زنند، دستور سر پا می دهند و دوباره از اول شروع بفرمایید/ میرزا).

رهنمود معظم له برای ادامه مقابله با حکومت نظامی

Posted

انشا... که اوضاع مزاجیتان روبراه شده باشد، احتراماً لطف کنید برای آن دسته از مقلدان تکلیف بفرمائید که در قبال اتفاقاتی که افتاده چه عکس العملی باید نشان بدهیم. آیا سکوت جایز است؟

امضاء: YAZZ

شما را رجوع می دهم به سوره "السازکار" آیه اول و دوم که می فرماید: "الاکسیون والاکسیون. و ما ادراک الاکسیون".

یعنی الاکسیون والاکسیون (این دومی را هنوز مفسران نفهمیده اند منظور خدا چه بوده/ خود معظم له توضیح فرمودند/ میرزا) و تو چه می دانی اکسیون چیست.

این را خدا به پیغمبر تذکر می دهد چون ایشان اکسیون ماکسیون متوجه نمی شده و حضرت ایشان یا کلا همه را می کشته اگر مخالفی بوده و یا همه را به زنی می گرفتند.

علی ایحال کماکان اکسیون از واجبات است. برای اطلاع بیشتر به "تفسیرالسازکارا" مراجعه کرده و به پیامهای رفسنجانی، کروبی، موسوی، مهاجرانی و غیره و ذلک دقت کنید، چون بالاخره کسی که خ.ر را بالا برده است خودش می داند حدودا خ.ر را چه جور می شود پایین آورد.

در باب احوالات الاحقر هم، دیروز چشمها سیاه تاریکی می رفت. مریضخانه چند آزمایش و عکس رنگی گرفتند دوباره از سر. گفتند خون در مغز لخته نشده و گیجی ما همان نتیجه شدت ضربه است، که خوب می شود ان شاء الله. ولی جان میرزا نباشد، جان شما، خیلی نامردی میزنند.

پیام آیت الله شهمیرزادی بمناسبت درگیری 22 بهمن

Posted

ملت عزیز الشأن و از این حرفها

خسته نباشید از بس دویدید.

الاحقر شرمنده هستم که امکانات حمل و نقل اتوبوسی، ساندیس، کلوچه نوشین و غیره میسر نشد و طبق معمول سنگ ها بسته و سگ ها آزاد بودند. بعضا بعلت پارس های شدید امکان خروج از منزل نیز برایتان میسر نگردید.

یک خسته نباشید هم باید بگویم به آن همه آدم دیگر که با پای پیاده، سوار اتوبوس شدند و زحمت خوردن ساندیس و کلوچه و چلوکباب را بر خود هموار کردند تا نمايشگاهی از عزت و اقدس و صفورا و مجتبی و ... برگزار گردد. اجر شما در زمان پیاده شدن از اتوبوس نقدا و در ادامه فیش حقوق باز هم نقدا پرداخت شده است، انشاالله.

شما کاری کردید که دستگاه استکباری گوگل هم نتوانست شما را از یک هشتم میدان آزادی کوچک تر نشان بدهد و این از معجزات موعود منتظر است و اسناد آن پیش ا.ن موجود است.

آيا سی و يك سال آزمون و خطای چند دولت متكبّر و زورگو و احمق و کودن و الدنگ كافی نيست (دروغ چرا، معظم له این یک قسمت را از پیام خ.ر اخذ کرده اند/ میرزا) كه خیلی ها را از خواب غفلت بيدار كند و بيهودگی حکومت نظامی و باز گذاشتن سگها و بستن سنگ ها را به آنان تفهيم نمايد؟

دوستان و دشمنان کلا بدانند كه اين مردم، راه خود را شناخته و تصميم خود برای ماستمالی دهان حکومت نظامی ها را گرفته است حالا چه با اسب تروا و چه با خر ملانصرالدین.

الاحقر در موقع دیگر هماهنگ تر با شیخ مهدی ( منظور معظم له، کروبی است/ میرزا) اقدام کرده و با همان پایی که باتوم نخورده و درد نمی کند بر مواضع خود پافشاری می کنیم. (همقطاران خارج از کشور نگویند چرا با دو تا پا پافشاری نمی کنم. وجدانا ساق پای چپ کبود و بلکه له شده است/این را خود معظم له فرمودند توضیح بدهم/ میرزا)

علی ایحال فردا هم روز خداست و ترجیح مردم این است یکدفعه کار یکسره نشده تا بلکه نتیجه این 31 سال خیلی مفصل و سر فرصت و حوصله به "اتوبوس سوار" و "اتوبوس فِرِست" استعمال گردد.

صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای

آخرین خبر از حال معظم له پس از حکومت نظامی 22 بهمن

Posted

نگران حال معظم له هستیم. امیدورایم کسالتی نداشته باشند.

امضاء: جمعی از مقلدان

الاحقر شکایتی ندارم. شیخ مهدی (منظورشان کروبی است/ میرزا) را با آن پای لنگ آنجور زدند، ما را هم اینجور. نشد آن وسط بغتتاً گرفتارشان کنیم، بماند تا یک وسط دیگر، به امید خدا. مصطفی پسر محبوبه خانم را که بلند صلوات فرستاد، پُر پشت باتوم پیچش کردند، بردند محبس. الاحقر هم بی نصیب نماند در همان حاشیه میدان آزادی، چرایش را نفهمیدیم. باز ما رسیدیم به میدان، شیخ مهدی که درم و درون شد همان بالا.

پشت سر الاحقر را دو– سه تا کوک (منظورشان بخیه است/ میرزا) زدند. همسر محترمه شوربا درست کرده، بهتریم انشاالله.

(معظم له را بردیم مریضخانه پشت سرشان 6 بخیه خورد، ما خدمتشان گفتیم 3 تا خورده است که ناراحتی نکنند. خانم پرستار محترم که بر و رویی هم داشتند در حین بخیه زدن گفتند" خدا مرگشان بدهد که با جوان مردم اینجور می کنند". معظم له خیلی خوششان آمد که بهشان گفته اند جوان. هی می پرسند که حالا دوباره کی باید برویم؟! التماس دعا برای معظم له.// میرزا)

حکم شرعی فرماندهان سرکوب مسلمین و فعل آنان

Posted

در صورت دستگیری سردار رادان و یا دیگر فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه، آیا شرعا مجاز به فعل فرماندهان مذکور می باشیم؟

در این قضیه رجوع به فتوای خمینی در تحریرالوسیله مسئله 2632، 2632 و 351 - که از قانون اساسی مملکت سوئد هم پیشرو تر است- جایز است.

طبق نظر ایشان این مسئله به ضرر انجام دهنده فعل است زیرا دیگر نمی تواند انها را در شهر خود بفروشد. برای توضیح بیشتر به اینجا مراجعه نمایید. ( من طبق فرمایش معظم له، هر چه در اینترنت گشتم تا کتاب تحریرالوسیله را در اینترنت پیدا کنم نشد، احتمالا این موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمينی محض اجتناب از چشم زخم کفار به اسلام آنرا گم و گور کرده است/ میرزا )

مسیر حرکت آیت الله صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای در روز 22 بهمن

Posted in

حاج آقا بفرمایید مسیر راهپیمایی شما در روز 22 بهمن از چه خیابانی است؟

امضاء: جمعی از مقلدان

بعد از نماز صبح به همراه همسر محترمه ( معظم له تاکید می کنند که همین یکی بیشتر نیست، کسی غفلتا حرف در نیاورد/میرزا) از خانی آباد به سمت میدان آزادی حرکت می کنیم. این برای این است که شیخ مهدی (منظورشان کروبی است/میرزا) از بالا می آیند و ما از پایین که بغتتاٌ محاصره بکنیم آنها را.

مقلدان الاحقر و مکلفان اگر در روز 22 بهمن در راهپیمایی به شیخ مهدی اقتدا کنند بلامانع است.

الاحقر صبح زود که می رسیم، قبل از آمدن جمعیت اتوبوسی، 30-40 دور می زنیم دور میدان با حاج خانوم من باب ورزش و گرم کردن تا بقیه شما جوانتر ها تشریف بیاورید. (معظم له باز تاکید می فرمایند که ناهار کوکوسبزی داریم، به خانواده قول ندهید وجدانا. باد می کند مجبور می شویم بندازیم جلوی اتوبوسی ها./ میرزا).

حکم گرفتن باتوم از حمله کننده و استفاده بالعکس

Posted in

حکم باتومی که به سر و کله ملت خورده و خونی میشود چیست؟ آیا نجس محسوب شده و باید پس از رفع نجاست مجدداً استفاده شود؟ حکم کسی که باتوم به دست دارد و آن را نجس میکند چیست؟

امضاء: YAZZ

باتوم مذکور از سر بواسطه برخورد با مردم تحت هر شرایط پاک و از ته بواسطه لمس ناپاک نجس است. احتیاط اوسط این است که در آتش وسط خیابان به نیت قربت الی الله سوزانده شود. زدن ناپاک حرام ولی بلند کردن باتوم برای ترساندن سگ و ... بلامانع است. (معظم له می فرمایند ترساندن سگ همان کار زدن را می کند، حتی "چخ" گفتن هم افاقه می کند/ میرزا).

حکم استعمال شیشه نوشابه جهت تعزیر

Posted in

همانطور که مستحضر هستید در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم. نظر به احتمال حضور اغتشاشگران در راهپیمایی ضد استکباری 22 بهمن، آیا تعزیر به وسیله وارد نمودن شیشه نوشابه در آنان مجاز می باشد یا خیر؟

امضاء: قلی ولایت دوست

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. من باب زهر چشم از مردم 300 -200 عدد شیشه بزرگ را به جوادی آملی، جنتی، احمد خاتمی، هیات دولت، اعضای محترم شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورا و ... اماله کنند تا مردم بفهمند اینها که با خودشان این کار را می کنند با دیگران چه می توانند بکنند.

اگر اینکار جهت تهییج تعزیر شده و دیگر امت مسلمان برای مورد لطف قرار دادن والده و همشیره تعزیر کننده و دستور دهنده تعزیر باشد، جایز نیست، زیرا بهرحال الطاف شامل حال آنان شده و می شود. تعزیر کنندگان برای رویت نتیجه به آینه مراجعه نمایند.

حکم گرفتن دوست دختر سیاه در ایام سوگواری محرم

Posted in

بنده مدتیست که در کشور سوئد زندگی میکنم. چندی پیش به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین، از دوست دختر سوئدی خود جدا شده و برای رضای خدا دوست دختری آفریقایی (مشکی) گرفتم. حالا شک دارم که آیا باید بعد از ایام، دوباره سراغ دوست دختر سفید بروم یا همچنان با دوست دختر سیاهم باشم. لطفاً راهنمایی بفرمایید.

امضاء: YAZZ

ما هر چه شیر و چه شیر کاکائو داریم از اباعبدالله داریم. عزاداری شما و کرفتن دوست دختر سیاه در ایام الله محرم می بایست اسوه دیگر جوانان مسلم قرار بگیرد، انشالله. بنده به دشواری یافتن دوست سیاه در ولایت سوئد واقفم و یافتن آن حکم جهاد اصغر دارد که نتیجه اش جهاد اکبر است (اجر شما با اباعبدالله).

فتوا:

اگر کماکان شیرکاکائو جواب می دهد تا چهلم، چهل و هشتم و بلکه سال حضرت، عزادری جایز است. جهت حفظ سلامتی احتیاط واجب این است که بعضا شیر بنوشید ( و شاید برعکس، شیر بخورید و بعضا شیرکاکائو). صدمه زدن مسلم به خود تحت هر شرایطی حرام شرعی و عرفی است ولو برای عزاداری حضرت؛ بالاخص به اسباب و الاتی که اسلام توجه خاصه به آنها دارد. ( معظم له فرمودند در زمان عزاداری برای ما هم دعا بفرمایید/میرزا.)

حکم بادبان کردن خشتک رهبری

Posted in

حکم بادبان کردن خشتک رهبری چیست؟

امضاء: ناشناس

مومن به کار بیهوده وارد نمی شود. بادبان سوراخ ا.ن را هم به جایی نمی رساند چه رسد به ادم حسابی.

استفتاء روی استفتای جوادی آملی

Posted

حکم آیت الله جوادی آملی که گفته است: "اغتشاش و اخلال در مراسم‌ 22 بهمن حرام عینی و حفظ نظام اسلامی از واجبات عینی است. مبادا خدای ناکرده آنها که اهل اعتراض هستند این آلودگی‌ها و ننگ «نه غزه، نه لبنان» و «جمهوری ایرانی» را به خودشان راه دهند." چیست؟

غلط کرده اند متوالیاً و متوالیاً.

الیوم منظور خذعبلات الموسوم بالعلما بای نحو کان در حکم مبارزه با عقل، شرع، شرف و اسلام است. ] ترجمه حکم معظم له: امروز آدم باید مغز خر خورده باشد که به مزخرفات عده ای معلوم الحال حقوق بگیر موسوم به علما توجه کند[ .

توضیحات:

بنده پیشتر هم متذکر بودم که ایشان ( جوادی آملی) نزد بنده تلمذ نکرده اند. ولی ایشان در زندگینامه خود که بارها توسط اینجانب اصلاح شده است این کذب را تکرار کرده اند. درجایی هم ذکر کرده اند که من در مجلس درس گفته ام: " جوادی آملی فرزند من است". بنده در همین جا هر گونه رابطه با ایشان و والده ایشان را تکذیب می کنم. (در صورت تکذیب مطلب اسناد آن توسط دفتر معظم له منتشر می شود).

حکم زدن و برخورد با بسیجی و عامل خودسر در روز 22 بهمن

Posted

عناصر خود سر و بسیج چه حکمی دارند؟ حکم زدن و برخورد با عوامل خودسر و بسیج در روز 22 بهمن چیست؟

حشرات بواسطه داشتن خون جهنده پاک محسوب نمی شوند. آیه حدیث روایت 73 بند الف ماده 12 می فرماید: " اقتل الموذی قبل ان یوذی". موذی را تنبیه کنید، قبل از اینکه (با باتوم و چاقو غیره و ذلک) مردم را اذیت کند.

در باب سئوال دوم، درصورت غسل و ضد عفونی دست، پا و کله پس از برخورد و رفع خود نجاست و عین نجاست جایز است. اگر مکلف شک کند که نجاست برطرف نمی شود، استفاده از دستکش واجب شرعی، عرفی . غیره است.

حکم استفاده از مشروبات الکلی جهت ضد عفونی

Posted in

استفاده از مشروبات الكلى جهت ضد عفونی چه حکمی دارد؟

جهت ضد عفونی معده جایز است.

حکم خندیدن به حد اخراج گاز؛ مایع و جامد در هنگام نماز

Posted

پیرو استفتا درباره خندیدن هنگام نماز، سئوال شده است که اگر کسی از شدت خنده بگوزد آیا باز هم نماز باطل نیست؟

امضاء: حسن آقا

حرف مرد یکی است. اگر موضوع خنده دار باشد، ولو نمازگزار از خنده به خودش ( و در روایات صحیح آمده است "ولو بالکنارین " یعنی حتی به دو بغل دستی خودش) ادرار نماید نماز باطل نیست.

حکم خندیدن هنگام نماز

Posted in

آيا اگر كسى هنگام نماز به خاطر يادآورىِ حرف خنده ‏دار يا پيدايش حالت خنده‏ آورى بخندد، نمازش باطل مى‏شود يا خير؟

اگر جدا خنده دار باشد اشکالی ندارد.

حکم دخول منی به رحم زن

Posted

آيا رسيدن منى به داخل رحم، سبب جنابت زن مى‏شود؟

خیر الدنگ! سبب بچه دار شدن زن می شود.