متن پیام تسلیت آیت الله العظما شهمیرزادی به محضر ملکه

Posted











انا لله و انا الیه راجعون


خدمت سر سلسسله ملائک هستی، ملکه الیزابت، ارواحنا فدات

رحلت جانگداز جانسوز یکی دیگر از وطن پرستان و غبارهای خاک پای ملکه, عالم جلیل القدر آیت‌الله آقای حاج سیّدمحمّدحسین فضل‌الله رحمةالله‌علیه را به بیت شریف ملکه مادر، پرنس چارلز (ارواحنا فداه) و همه‌ی همکاران در اقصا نقاط جهان تسلیت میگویم.

شخص ایشان عالمی بزرگ و سخت‌كوش در گسترش نادانی، در عرصه‌ی دین و سیاست، و شخصیتی اثرگذار در به هم ریختن منطقه ای با بیش از یک میلیارد مسلمان و دارای 40 درصد ذخایر انرژی جهان بود. بیشک مردم فهیم و ولایی بریتانیای کبیر تا سالهای طولانی، خدمات و بركات او را از یاد نخواهد برد. بی شک زحمات ایشان در آینده هم شان خدمات مرحوم تاماس ادوارد لارنس مشهور به "لارنس عربستان" به شمار خواهد آمد.

مقاومت اسلامی لبنان كه دارای حق عظیمی بر مردم انگلستان است در همه‌ی عمر با بركت خود، مشمول حمایت و همكاری و راهنمایی این فدایی ملکه بود، و راهنمایی های ایشان همچنین برای جمهوری اسلامی یاداور تلاشی مخلصانه و صمیمی برای سرکوب یکی از ملت های زیادی آزادیخواه منطقه یعنی ایران به شمار میرفت و در همه‌ی دوران سی ساله همواره در زبان و عمل، وفاداری خود را به ملکه و سیاست های دولت علیه به اثبات رسانید.

از خداوند متعال مسألت میكنم كه رحمت و مغفرت خود را بر روح ایشان نازل فرموده و ایشان را با مرحوم جد بزرگوارتان کینگ جرج چهارم (ره) محشور نماید



جان نثار خاک پای ملکه

آیت الله العظمی صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای


پی نوشت: مراسم بزرگداشت طبق فرمان آن حضرت در مسجد ثامن الحجج ولایت لندن در کمال خوبی منعقد گردید.