پیام تبریک آیت الله العظمی شهمیرزادی به ملکه بریتانیا برای نکاح خجسته پرنس ولیام و کیت خانم

Posted


خدمت انور ملکه دو عالم، تاج الانبیا و المرسلین و المراجع، ملکه الیزابت ارواحنا فداه

النکاح سنتی و السنت نکاحی

بدینوسیله نکاح فرحبخش نوه معظمه له، پرَنز سِیّد ولیام آرتور فلیب لوییز رضی الله، دوک مُلک کمبرج، فرزند ذکور پرنز چارلز دامت افاضاته و عمل به سنت حسنه محمدی را به درگاه یگانه علم بشریت، مادر معنوی قم ونجف و ملکه دو عالم، ملکه الیزابت ارواحنا فداه تهنیت عرض می نماید.

بنده به واسطه بزنس (بیزنس و تجارت/ میرزا)ابوی خود با جد مرحوم خانم کیت در بزنس معدن آشنا بوده ام؛ که انتخاب ایشان بعنوان عورت پرنز ولیام رضی الله، بدون شک از ذکاوت آن ملکه هر دو عالم بوده است تا بندگان آن مقام پس از 120 سال و رحلت ملکه بدون صاحب و ارباب نمانند و به پشتگرمی ملکه و پادشاه به مشاغل خبیثه خود مشغول باشند.

تمامی مراجع عظام شیعه و سنی در شرق و غرب جهان به این نکاح افتخار می‌کنند؛ با شما در این شادی شریک هستند؛ و برای امبراتوری بریتانیای کبیر ارواحنا فداه عزّت بیشتر آرزومندند.

حکما که خبرها را پیشتر به خدمتتان رسانده باشند مستحضرید که به مناسبت ازدواج نوه آن عالیجاه، مراسم شادمانی در منازل مراجع معظم قم و نجف - محض اینکه در نوکرباشی خاک پای آن جناب ریاکاری نشود به طرز خفیه - برگزار شده و می شود. علی الخصوص آیت الله سیستانی در نجف اشرف و آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی عاملی در قم حقاَ سنگ تمام گذاشته و ولیمه به وفور دادند، اما در افواه گفته شده که محض تولد حضرت جرجیس بوده است.

به میرزا گفتیم یک فقره عکس بالکن خانواده سلطنت ملکه ارواحنا فداه را قاب بزند و بکوبد بالای سر ما.

همه ما تصدق خاکپای ملکه بشویم انشاالله

آیت الله العظمی صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای

متن پیام تسلیت آیت الله العظما شهمیرزادی به محضر ملکه

Posted











انا لله و انا الیه راجعون


خدمت سر سلسسله ملائک هستی، ملکه الیزابت، ارواحنا فدات

رحلت جانگداز جانسوز یکی دیگر از وطن پرستان و غبارهای خاک پای ملکه, عالم جلیل القدر آیت‌الله آقای حاج سیّدمحمّدحسین فضل‌الله رحمةالله‌علیه را به بیت شریف ملکه مادر، پرنس چارلز (ارواحنا فداه) و همه‌ی همکاران در اقصا نقاط جهان تسلیت میگویم.

شخص ایشان عالمی بزرگ و سخت‌كوش در گسترش نادانی، در عرصه‌ی دین و سیاست، و شخصیتی اثرگذار در به هم ریختن منطقه ای با بیش از یک میلیارد مسلمان و دارای 40 درصد ذخایر انرژی جهان بود. بیشک مردم فهیم و ولایی بریتانیای کبیر تا سالهای طولانی، خدمات و بركات او را از یاد نخواهد برد. بی شک زحمات ایشان در آینده هم شان خدمات مرحوم تاماس ادوارد لارنس مشهور به "لارنس عربستان" به شمار خواهد آمد.

مقاومت اسلامی لبنان كه دارای حق عظیمی بر مردم انگلستان است در همه‌ی عمر با بركت خود، مشمول حمایت و همكاری و راهنمایی این فدایی ملکه بود، و راهنمایی های ایشان همچنین برای جمهوری اسلامی یاداور تلاشی مخلصانه و صمیمی برای سرکوب یکی از ملت های زیادی آزادیخواه منطقه یعنی ایران به شمار میرفت و در همه‌ی دوران سی ساله همواره در زبان و عمل، وفاداری خود را به ملکه و سیاست های دولت علیه به اثبات رسانید.

از خداوند متعال مسألت میكنم كه رحمت و مغفرت خود را بر روح ایشان نازل فرموده و ایشان را با مرحوم جد بزرگوارتان کینگ جرج چهارم (ره) محشور نماید



جان نثار خاک پای ملکه

آیت الله العظمی صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای


پی نوشت: مراسم بزرگداشت طبق فرمان آن حضرت در مسجد ثامن الحجج ولایت لندن در کمال خوبی منعقد گردید.

متن درخواست مجوز تظاهرات دفتر معظم له

Posted

محض درج در تاریخ کل متن همانجور که ارسال گردید در ذیل می آید// میرزا


به: وزارت داخله

از: دفتر آیت الله العظمی شهمیرزادی سیاهپره ای

پارسال در همین روزها مقداری متنابهی از آرای مردم بواسطه دست و تایید روسای آن جناب مسروق گردید. لذا دفتر الاحقر امسال به میمنت این عمل موثرین در سرقت، درخواست صدور مجوز تظاهر به شرح ذیل را دارد.

مسیر تظاهر کردن: میدان امام حسین تا میدان آزادی

شعارها: هر چه شما بفرمایید

سیاست آوردن سلاح: آوردن سلاح از قبیل توپ، تانک، بسیجی، گاز اشک آور، باتوم، خمپاره، کاتیوشا، بمب اتم و غیره و ذلک توسط کسانی که آن وزارت علیه بفرمایند جایز است و گرنه، نه خیر، جایز نیست.

قطعنامه انتهای تظاهر: ندارد

تعداد تقریبی تظاهرگران: 73 میلیون، اگر وزیر داخله هم تشریف بیاورند می شود 73 میلیون و یک چهارم نفر آدم

لذا طبق اصلی که خودتان مستحضرید از قانون اساسی و محض اینکه وزارتخانه، وزیر و روسای مافوق را سبک، خفیف و سکه یک پول نکرده باشید در اسرع وقت مجوز تظاهر کردن را صادر نمایید زیرا تاثیری در نتیجه تصمیم مکلفان و مقلدان دفتر الاحقر نخواهد داشت.

والسلام

تصدق سر مردم ایران بشوید

آیت الله العظما صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای

یوم شانزده جمادی الثانی سنه 1431

تکلیف مقلدان و مکلفان و برنامه حضور معظم له در تظاهرات 22 خرداد

Posted

در آستانه روز 22 خرداد خیلی خیابانها شلوغ است حاج آقا. همه جا هستند. بفرمایید که ما چکار کنیم اصلا؟

امضا: محمود رحمتیان از تهران

خدمتتان عرض بشود که اولا شما بفرمایید الاحقر چه بکند با این اوضاع؟

ثانیا به اطلاع مقلدان و مکلفان مسلم و غیر مسلم برسد که بقاعده 12 روز قبل، دفتر بیت الاحقر و میرزا (من را می گوید// میرزا) درخواست صدور مجور تظاهر کردن را به شرح ذیل به وزارت داخله تسلیم نمودند که علی فی الساعه جوابیه ای ماخوذ نشده است.

علی ایحال از آنجایی که حرف مرد یکی است الاحقر راس ساعت 8 ناشتا به همراه دیگر مقلدان و مکلفان در میدان فوزیه (منظور معظم له امام حسین است، قاطی می فرمایند گاها// میرزا) بوده و یک حمله به سمت میدان شهیاد (آزادی را می فرمایند// میرزا) حرکت خواهیم نمود. طبق قول قبلی درخواست اخذ مجوز بیانیه نخواهیم داد، ولی آن را بعدا منتشر می کنیم. (معظم له زیر لبی گفتند " تا فلان آنها بسوزد"/محض ثبت در تاریخ نوشته شد// میرزا).

در حین هروله به سمت میدان شهیاد (همانکه قبلا توضیح دادیم//میرزا) اگر ما بواسطه پای کُل و شل و کهولت عقب ماندیم، اگر مقلدان و مکلفان از الاحقر جلو بزنند بلا اشکال است و بی ادبی نخواهد بود.

اگر در میانه راه شیخ مهدی (منظورمعظم له کروبی است// میرزا) یا حسین خان (منظورمعظم له موسوی است//میرزا) را دیدید، لازم است که آشنایی ندهید و به شخصشان مراجعه نکنید تا جلب نظر ملت غیور پاچه گیر نشود که مبادا گمان کنند آنجا که مردم جمع شده اند ساندیس می دهند و آنها را خبر نکرده اند.


متن درخواست صدور مجوز دفتر معظم له طبق اوامر ایشان در یک پست دیگر می آید تا مطلب دراز نشود// میرزا

حکم کسانی که در روز 22 خرداد به جای خیابان در پای کامپیوتر می نشینند

Posted in

ضمن تشکر در باب معرفی رساله عملیه برای بر خورد با مزاحمین نوامیس و گشت نسبت، این آخری از اسمش باعث شادمانی ما گشته است.

در باب اینکه عده ای از مقلدان در روز 22 خرداد در پای فیس بوک می نشینند و به خیابان نمی آیند. خواستم حکم شرعی حضرت عالی را برای اتمام حجت بگیرم.

امضا: سید اولاد شتر

رجوع به اطلاعات الاحقر، مقلدان اینجانب الان در جمع های 4-5 نفره و حتی یکنفره هر شب در پشت بام ها و خرپشته ها الله اکبر گویان فعال هستند. در اینجا که ما هستیم هم انترنت نیم کیلو بیتی امکان فیسبوک نمی دهد. متاسفانه فیسبوک و توتر و فرندفد و دیگر سایت ها حجم فیزیکی ندارند که مثلا بگوییم هر کس در 22 خرداد پای آن می نشیند در آن دنیا صفحه نیمسوزش را به شخص اماله می نمایند، ولی در اسرع وقت سعی می شود آیه، حدیث و یا روایتی در این خصوص جور کرده و فتوایی ارائه دهیم.

حکم عنایت کردن به در و دیوار قونسولکری ایران در بلاد کفر

Posted in

حج آقا پس ما که در بلاد استکباری آمریکا زندگی می کنم چه غلطی بکنیم، آقا ما اینجا قونسولگری نداریم. یک دفتر هست در نیویورک ،از بس ملت رفتن قبلا بهش عنایت کردند (پیشاب کردند) که دیگه جا واسه ما نیست.

امضا: مقلد از راه دور


عنایت زیاد و کم به در و پیکر قونسولگری و مراکز وابسته به ایران و بلکه به هیکل و وجنات کارکن ها در این مکان ها، معنی دار نمی باشد. اگر نیت صحیح باشد حتی قطره ای نیز کفایت می کند. از آنجا که مقلدان نسوان امکان این فضیلت برایشان میسر نیست، اگر همسر یا پسر یا دوست پسر و همسایه مرد را به محل آورده و آنها به نیت زن به محل مذکور عنایت مفصل نمایند جایز بوده و ثواب آن همشاُن ثواب رجال و بلکه بیشتر می باشد.

حکم بادید کنندگان بلا کامنت

Posted


حکم دوستی با مردمانی که به اینجا می آیند و سوال می پرسند ولی بعد نمیایند جواب را بگیرند یا میایند، یواشکی می گیرند، و میروند و خمس و زکاتش رو که همانا یه کامنت است نمیپردازند و فلنگ رو می بنند چیست؟

امضا: پریسای خودمان


معظم له خودشان از همان اول که بار ترویج اسلام واقعی و باحال را بدوش گرفتند و برای جلب جوانان پا در وادی انترنت گذاشتند، خودشان حالیشان بود که چه مصائبی را می بایست در راه اسلام عزیز متحمل شوند. علی ایحال خودشان همیشه می فرمایند:" والله راضی نیستم یک نفر از معشوق و معشوقه و نوشانوش خودش بخاطر کامنت دور بشود". یعنی معظم له اصلا اگر اصلا کسی نیاید سایت ایشان را مطالعه کند و به همان کارهای خوب برسد به هدف مقدس خود رسیده است. ولی اگر می خواهند به جای کامنت سایت های بازتاب و تابناک و دیگر سایت های بیهوده را بخوانند دیگر بهتر این است که در همین سایت بمانند و بخوانند و بپرسند تا به اسلام خدمت کرده باشند.

میرزا

آغاز جام جهانی و سالگرد آغاز جنبش سبز

Posted in

تکلیف کنید امّت سبز در این ۲۲ خرداد با وجود جام جهانی‌ چه تکلیفی دارند.
در ضمن بنده تقاضای دعا دارم برای امّت برزیل که گویند سبز هستند.

امضا: N az Australia


در روز مذکور و در هفته پس از 22 خرداد و آغاز جام جهانی، بردن تلویزیون به پشت بامها و داد و فریاد کردن همراه با مجریان و گفتن الله اکبر در وقت حمله و دفاع و پاس و هد و... از اهم واجبات است. اگر ولوم صدای تلویزیون شما را همسایه 4 خانه آنطرفتر نشنود جایز نیست. بردن همه بلندگوها به پشت بام و وصل آن به تلویزیون ثواب مضاعف با حوری و غلمان (برای بانوان و نه رجال) دارد.

برای کلیه ملت و تیم های ممالک دنیا که سبز هستند دعا بقدر کفایه ارسال گردید.

حکم گوش کردن موسیقی و دیدن رقص با دامن کوتاه

Posted in

در مورد گوش كردن به موسيقي كه حرام و حلالش را چگونه بايد فهم نمود. ضمنا ديدن رقص بانوان بدون حجاب مخصوصا با دامن كوتاه و غيره حكم چيست؟

امضا: سهراب‌ ايران‌زاده وطن‌دوست

موسیقی تا وقتی حرکت گوش میانی که در وسط بدن قرار دارد (فرمودند حدود ناف تا ران قرار دارد//میرزا) از شعاع 1 متر تجاوز نکند جایز و حلال است. رویت حرکات موزون با حجاب نه تنها بای نحو کان جایز نمی باشد، ممکن رویت نیز نیست و مکلف متوجه نمی شود خطوط و گردی و هنر رقص را. رقص با د امن کوتاه اگر مشاهده کننده ای در محل حاضر نباشد، جایز نیست.


(معظم له این خطوط و گردی را فقط محض توسعه هنر فرمودند مگرنه خودشان که دیگر با عینک هم حتی اگر به جایی و شخصی بچسبند، چیز زیادی مشاهده نمی کنند.//میرزا)

چگونگی تهیه رساله معظم له

Posted

بنده قصد تهيه رساله شما را دارم چكار كنم؟

ضمنا براي تبليغ براي ايشان و جمع نمودن مقلد چه مقدار ثواب نصيب مي گردد در صورت امكان به نرخ حوري پرداخت نمايند. خداوند عمر ايشان را هزاران سال نمايد.

امضا: سهراب ایران زاده وطن دوست


رساله الاحقر در مملکت اسلام از سال 1357 تا به امروز در وزارت فرهنگ منتظرالمجوز است. از معجزات الهی اینکه رساله بنده در ذهن همه مقلدان و مکلفان آزاده جهان دانلود شده است، در صورت عدم دسترسی به انترنت به آن مراجعه شود.

شما به قاعده هر مقلدی که باعث می شوید از حماقت روحانیت و مراجع شیعه فاصله بگیرد (مقلد معظم له هم نشد بلا اشکال است/ این را معظم له فرمودند// میرزا) به قدر 2000 حوری و غلمان در همین دنیا در شعاع محل زندگی خود به قاعده 10 هزار فرسخ (حدود 60 هزار کیلومتر//میرزا) آزادید که انتخاب نمایید.


(خدا شانس بدهد. این معظم له با شما مهربانتر هستند تا ما که خانه زاد ایشان هستیم. به ما یکی یکی هم که می رسد، ایشان ناراحت می شوند و می فرمایند:" باز عوض بدل کردی!!" به شما تا 2000 تا مجوز می دهند، البته فقط بخاطر اسلام عزیز.// میرزا)

سئوال درباره آزادی خرمشهر و دیگر شهرهای مملکت ایران

Posted

یه سوال شرعی فرعی داشتم. خرمشهر را بالاخره کی آزاد کرد؟

امضا: مممد


حسب مطالعات الاحقر خرمشهر و بلکه کل مملکت ایران هنوز آزاد نشده است، به محض آزاد شدن به اطلاع مقلدین و مکلفان خواهد رسید.

استفتا درباره وظایف مکلفین در بلاد کفر در آستانه 22 خرداد

Posted

خواستم بپرسم با نزدیک شدن به یوم الله ۲۲ خرداد وظیفه مقلدین مقیم در بلاد کفر چه می‌باشد؟ آیا بستن یک دست بند سبز کافی‌ است ؟

امضا: N , australia

نیامدن به خیابان و نایستادن در مقابل در قونسولگری ایران و پیشاب نکردن به درب قونسولگری در دهه منتهی به یوم 22 خرداد در کلیه بلاد کفر از علائم ارتداد بوده و هر کس به خیابان نیاید از اسلام خارج و دختر و پسر همسایه تا 14 محل دورتر بر وی حرام خواهد بود.

بستن پارچه سبز و پوشیدن رخت سبز در هر حال از واجبات است.

بستن پارچه سبز بسته به شرایط مقلد متفاوت است. اگر در زمان شعار دادن با دست بالا باشد، اصلح آن است که به مچ دست بسته شود که دوربین ها آنجا را نشان می کنند. اگر مقلد فوتبالیست بوده و در میدان مسابقه باشد، اگر پارچه سبز را به مچ پا ببندد بلا اشکال است. اگر مکلف مدیر اداره ای باشد که پشت میز می نشیند و پایش دیده نمی شود و در همه حال از بیکاری با خصیه بازی می نماید، احتیاط واجب این است که پارچه سبز را به گردن ببندد که دیده شود. اگر مکلف شغل دیگری دارد که جاهای دیگر بیشتر دیده می شود، باید به همانجاها ببندد که اعتراض بیشتر دیده شود، یا اگر جای ناجوری باشد احتیاط واجب آن است که عکس ا.ن و خ.ر چسبانده شود.

ارسال ادعیه برای اهل بیت عاملان طرح نوامیس

Posted in

یا شیخ، بتازگی من باب تنوع دوباره پلیس بسیجی خدمت گذار، آغاز به طرح مبارزه با نوامیس کرده اند، بنده هر وقت این عزیزان را در حال خدمت به اسلام و انقلاب می بینم در دلم ادعیه بسیار مقربی نثار اهل بیت ایشان بلاخص خواهر و مادر ایشان می کنم، می خواستم سوال کنم که این ادعیه واجب هستند؟ یا مباح؟ یا حرام؟ و حکم شرعیه این ها چیست؟

امضا: سید اولاد شتر

ادعیه در هر حال و با هر زبان جایز و ثواب دارد. اگر در کنار ادعیه فرصتی برای بکار بردن رساله عملیه الاحقر هم فراهم شد، احتیاط اوسط این است که ادعیه بطور عملیه از اهل بیت خدمتگذاران دریغ نشود.

حکم نمازهای قضا و عقب افتاده

Posted in

احتراماً با توجه به اینکه تعداد کثیری نماز عقب افتاده داریم، فقط خواستیم سلامی و عرض ادبی خدمت معظم له کرده باشیم تا یه 120 هزار نمازی به حساب خدا واریز کنیم بلکه تو اون دنیا چک برگشتی نشیم!
امضا: Yazz

اگر سهوا همیشه یادتان می رود که نماز بخوانید، یا اینکه شک می کنید که سهوا نماز خوانده اید یا نه، و یا اینکه سهوا و عمدا اصلا حوصله مسخره بازی ندارید بلا اشکال است.

(معظم له فرمودند طبق بررسی های ایشان شما 7-8 برابر این نماز طلبکارید بواسطه اهدای مدال، که در آن دنیا خداوند منان نقدا هم اگر نتوانند، بطور جنسی با شما حساب خواهند نمود// میرزا)

حکم چشم چرانی مقلدان و مکلفان در هوای دو نفره

Posted in

با توجه به فرا رسیدن ایام ملکوتی بهار و تابستان در سوئد (ملکوتی از این لحاظ که آدم با دیدن این فرشته ها به ملکوت اعلی میپیونده) میخواستم بدونم حکم چشم چرونی چی هستش و از اونجایی که فرمودن هر گونه سکس خارج از ازدواج موجب زلزله میشود لطفاً مشخص کنید که این داستان در مورد انواع دستی هم صدق می کند یا خیر.

امضا: Yazz

چشم چرانی تا وقتی که چشم ( وحتی باقی قضایای ) مقلد و مکلف سیر نشده است، بلا اشکال و جایز است.

کلا دخول بلا ازدواج از آنجایی که هر دو فرد راضی هستند حکم خطبه صیغه داشته و جایز است.

(معظم له فرمودند انواع دستی اگر هم موجب زلزله بشود در حد تخت مکلف و مقلد است و نه بیشتر//میرزا)

حکم قرارداد تبادل هسته ای اردوغان چای

Posted in

تازگی ها دولت خیلی شیک قرار داد "اردوغان چای" می بندد بعدش هم به روی خودشون نمیارند، حکمشون چیه؟

امضا: مقلد ناشناس

هر عملی که دولت مملکت اسلامی برای ثبوت "اقل من حمار" * بودن خود می کند، بلا اشکال است. قرارداد اردوغان چای هم به جز در حد عمر دولت مستعجل امضا کننده محل قبول نخواهد داشت، بحول و قوه الهی، انشالله.

*کمتر از الاغ

علت عدم ادعای مهدویت از سوی معظم له

Posted in

شما با این همه علم و این روی زیبا چرا خودتان ادعای مهدویت نمیکنید‌؟ به خدا اگه رو پاکت‌های ساندیس عکس خودتان را چپ کنید‌ به دست این امّت برسانید، همه به شما ایمان میاورند.

امضا: ناز از استرالیا

مهدویت و پیروی از مراجع و غیره برای افرادی است که قصد دارند اهل بهشت باشند، و در روایت آمده است که " اکثر اهل جنه بُله"* و مقلدان و مکلفان الاحقر اهل بهشت نیستند.

*بیشتر اهل بهشت مردمان ابله هستند.


(معظم له فرمودند خوردن ساندیس بر مقلدان و مکلفان ایشان حرام است، چه برسد به چاپ زدن تمثال ایشان بر ساندیس و غیره و ذلک// میرزا)

حکم تبانی در مبارزه ورزشی با غیر مسلمان

Posted

عرض کنم که من در مسابقات بوکس در ولایت سوئد سوم شده و برنز گرفتم. از آنجایی که حریف نیمه نهاییمون برای خودش غولی بود، که بعداً قهرمان هم شد، با ایشون اندکی گاوبندی کردیم که نزنه، اگه هم میزنه، خیلی محکم نزنه، ما خودمون تسلیم میشیم، حالا میخواستم ببینم، با این اوصاف آیا مقامی که آوردم از لحاظ شرع مقدس چه وضعیتی دارد?

امضا: YAZZ


اگر داور نفهمد بلا اشکال و جایز است.

اگر هم شرط بر این می بود که ایشان نزند ولی شما ناغافل یکی دو فقره به کارش می بردید و کار را یکسره می کردید، از آنجایی که نامسلمان محسوب می شده، جایز و حلال است و اگر نکردید از بزرگی خودتان بوده است.

(معظم له فرمودند که دیگر علمای اسلام 20 تومان که بگیرند برای صد نفر خانم می آورند. معظم له که از این هنرها ندارند. شما که مدال خودتان را از ولایت غربت به قصد قربت به آستان مقدس دفتر معظم له تقدیم کرده اید، تا اطلاع ثانوی هر کاری جور و ناجوری کردید بکنید، به گردن معظم له. این فتوا که قابل دار نبود!// میرزا)

اهدای مدال بوکس سنگین وزن ولایت سوئد به آستان مبارک آیت الله العظمی شهمیرزادی

Posted


میرزا، دفتر معظم له//

به گزارش خودمان بعرض برسد که همین دیروز پریروز جناب آقای یاز آواره قهرمان سوم بوکس سنگین ولایت سوئد، مدال خود را به آستانه معظم له تقدیم کردند.

معظم له در پاسخ فرمودند: ای انشالله درد و بلای این جوان بخورد به پس کله آن یکی جوان رضازاده دوپینگی که مدالش همان بدرد خ.ر و ا.ن می خورد.

معظم له همچنین اضافه کرد: اگر امیرالمومنین 73 بار دیگر در خیبر را بکند و با آن دور استادیوم آزادی دوران بزند، باز این مدال نمی شود.

در ضمن معظم له فرمودند دادیم عکس مدال را قاب کردیم و زدیم سر در دفتر و بیت ایشان تا اگر کسی هوس جفتک زدن کرد بداند که با کی طرف حساب است.

افتخار مرجعیت شیعه و سنی و ارمنی و یهودی و گیر و زرتشتی و غیره

Posted


بدینوسیله به عموم ملت همیشه در صحنه و شهید پرور

مسلم و غیر مسلم و جهود و گبر و سنی و مسیحی و هندو و سیک و غیره و ذلک

می رساند:


دفتر آیت الله العظمی صفر علی شهمیرزادی سیاهپره ای

مقلد و مکلف می پذیرد


شرایط عضویت:

1- کلیک کردن روی بخش مقلدان در پایین سمت راست صفحه و ثبت نام (Follow )

2- توانایی عدم تقلید

3- همان 2 تای بالایی فقط


امکانات و مزایا:

1- عدم نیاز به پرداخت خمس و زکات و غیره (خود معظم له برایتان چانه می زنند و رفع و رجوع می کنند)

2- عدم نیاز به خواندن نماز و گرفتن روزه (اگر کسی خودش دلش خواست اشکالی ندارد)

3- عدم نیاز به مراجعه به رساله و توضیح المسائل

4- پاسخ استفتائات درباره کلیه امور سیاسی، اجتماعی، مذهبی و علمی در اسرع وقت

5- بیمه حوری و غلمان (برای بانوان محترمه) در همین دنیا (در کمتر از 10 روز، پس از ثبت نام)

6- امکان قرار ملاقات با امام عصر با چت روم اختصاصی

7- دانلود رایگان جبرئیل (انحصاری)

8- ارسال ارزان دعا و توسل به ائمه و خدا و غیره در اسرع وقت و بدون محدودیت زمانی در عرش، زمین و دیگر سیارات (نیم سنت در سال)

9- دانلود رایگان اسرافیل و شیپور ایشان(جهت جشن های عروسی و پارتی)

10- فایر وال عزرائیل (استفاده رایگان برای 388 مرتبه)

11- امکان دیلیت نماز، روزه، کفاره، خمس و زکات قضا شده برای همیشه


سئوالات خود را درباره تقلید و عضویت در کامنتها قرار دهید تا معظم له در اسرع وقت به آنها پاسخگو باشند.