صحت حکم محارب به شهروندان ایران

Posted

نظر جنابعالی درباره حکم محارب به برخی از مردم ایران چیست؟ آیا حکم محارب صحیح است؟

امضا: سعید سیرجانی

حکم محارب تنها درباره شخص مسلم در کشور دارای حاکم مسلم صدق دارد. از آنجایی که نه مردم ایران بطور عملی مسلمان هستند و نه والیان مسلمان در ولایت پارس حکومت دارند، فعل محاربه و حکم محارب به هیچ وجه من الوجوه مصداق ندارد.

(یواشکی فرمودند در مملکتی که اینهمه مغز و فکر وجود دارد و در عین حال 4 برابر ترکیه مشروب مصرف می شود و 70 درصد مردم نمی دانند نماز چیست و خود دولت هم 99 درصد مردم را مسلمان و بلکه داخل آدم نمی داند، اسلام بلا معنی است، چه برسد به محارب/ میرزا)

This entry was posted on Wednesday, March 10, 2010 at 3:50 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

حاجی زنده یی صدات در نمیاد؟ما هم مسئلت داشتیم جواب بده لطفا.قربون کلامتون که حکم دم مسیحایی حضرت عصر رو داره برای ما چشم انتظاران تون.

March 10, 2010 at 4:09 AM

سال نو مبارک آقا میرزا.حیف که مقام عظما معتقد نیستن وگرنه به ایشون هم مبارک میگفتیم

March 22, 2010 at 9:37 AM

با قصد قربت وارد میشویم و صدالبته وضو گرفته.قصد از مزاحمت این حقیر سوال شرعی برادری است که در مورد احکام اخروی برادران باکره سوالاتی داشتند.همانگونه که مسبوق به سابقه است آیات و احادیث بسی معتبر و اوریجینال دردست است که دختران باکره به بهشت میروند.حال اگر پسری در این دوره آخرزمان ورجین مانده و ... نکرده باشد آیا او هم به بهشت میرود؟؟
لطفا زودتر تکلیف بهشت و جهنم این بنده خدا را روشن نمایید.
به آقا هم سلام برسانید

March 24, 2010 at 1:19 AM
Anonymous  

دختری در مراسم چهارشنبه سوری در حین پرش از روی آتش بکارت خود را از دست داده، حکم ایشان چیست؟

March 27, 2010 at 11:34 AM

Post a Comment