پیام تبریک آیت الله العظمی شهمیرزادی به ملکه بریتانیا برای نکاح خجسته پرنس ولیام و کیت خانم

Posted


خدمت انور ملکه دو عالم، تاج الانبیا و المرسلین و المراجع، ملکه الیزابت ارواحنا فداه

النکاح سنتی و السنت نکاحی

بدینوسیله نکاح فرحبخش نوه معظمه له، پرَنز سِیّد ولیام آرتور فلیب لوییز رضی الله، دوک مُلک کمبرج، فرزند ذکور پرنز چارلز دامت افاضاته و عمل به سنت حسنه محمدی را به درگاه یگانه علم بشریت، مادر معنوی قم ونجف و ملکه دو عالم، ملکه الیزابت ارواحنا فداه تهنیت عرض می نماید.

بنده به واسطه بزنس (بیزنس و تجارت/ میرزا)ابوی خود با جد مرحوم خانم کیت در بزنس معدن آشنا بوده ام؛ که انتخاب ایشان بعنوان عورت پرنز ولیام رضی الله، بدون شک از ذکاوت آن ملکه هر دو عالم بوده است تا بندگان آن مقام پس از 120 سال و رحلت ملکه بدون صاحب و ارباب نمانند و به پشتگرمی ملکه و پادشاه به مشاغل خبیثه خود مشغول باشند.

تمامی مراجع عظام شیعه و سنی در شرق و غرب جهان به این نکاح افتخار می‌کنند؛ با شما در این شادی شریک هستند؛ و برای امبراتوری بریتانیای کبیر ارواحنا فداه عزّت بیشتر آرزومندند.

حکما که خبرها را پیشتر به خدمتتان رسانده باشند مستحضرید که به مناسبت ازدواج نوه آن عالیجاه، مراسم شادمانی در منازل مراجع معظم قم و نجف - محض اینکه در نوکرباشی خاک پای آن جناب ریاکاری نشود به طرز خفیه - برگزار شده و می شود. علی الخصوص آیت الله سیستانی در نجف اشرف و آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله جوادی عاملی در قم حقاَ سنگ تمام گذاشته و ولیمه به وفور دادند، اما در افواه گفته شده که محض تولد حضرت جرجیس بوده است.

به میرزا گفتیم یک فقره عکس بالکن خانواده سلطنت ملکه ارواحنا فداه را قاب بزند و بکوبد بالای سر ما.

همه ما تصدق خاکپای ملکه بشویم انشاالله

آیت الله العظمی صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای

This entry was posted on Saturday, April 30, 2011 at 2:58 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

ارواحنا فداها
ناسلامتی مشارالیها یک پارچه زن هستندا
!!

May 5, 2011 at 12:25 PM

حاج آقا! غیبت عظما داری!

July 14, 2011 at 11:59 AM

اكثر فرقه هاي مذهبي در جهان [همۀ فرقه هاي مذهبي از ديدگاه برخي از كارشناسان اديان] مي گويند ما برحقيم و ما عين همان دين اصلي هستيم. ما اصل و حقيقي هستيم [بقيه در انحرافند] و دليل حقيقي بودنمان هم اين است كه بنيانگذار ما داراي نزديكترين ارتباط با بنيانگذار دين اوليه است. فرقه هاي يهودي و مسيحي و اسلامي كم و بيش داراي همين ادعا هستند. اما جمعيت ال ياسين نه فقط ديگران را رد نمي كرد بلكه به عكس اين اتهام، متهم بود. متهم به كثرت گرايي و تنوع خواهي انديشه اي. جمعيت ال ياسين را طرفدار پلوراليزم و ليبراليزم و اشاعه دهندۀ فرهنگ تساهل و تسامح معرفي كرده بودند. اين جمعيت مي گفت كه همۀ مكتبها و تفكرات مختلف داراي حق حيات بوده و برخوردار از حقانيت نسبي هستند، و آنها به اين مي گفتند تكثرگرايي و تبليغ پلوراليزم!

www.abarensan.blogsky.com

August 28, 2011 at 11:40 AM
Anonymous  

هرکی عقیده ی خودش رو میتونه داشته باشه.من و شما که ادعای روشن فکری داریم با این مسخره بازیا به چه نکته ی مثبتی رسیدیم!کجای دنیا روگرفتیم!؟ ایرانی جماعت رو همین خلقیات سطحی عقب نگه داشته.بفکر پیشرفت نیستیم بفکر انداختن همدیگه هستیم.حالا با طنز ترین حالت ممکن. به کارت برس قربون تو برم یا نرم مهم نیس!

May 27, 2013 at 11:27 PM
Anonymous  

اطلاعیه
محمد ابوالقاسمی (کنی) از اراذل و اوباش فرهیخته کن و تهران آماده خدمت گذاری است. ایشان از اقوام باقری کنی نماینده سابق رهبر در مذاکرات هسته ای و از اقوام مقام معظم رهبری هستند ودر نهایت حرومزادگی و زنازادگی آماده هر گونه شرخری و شرارت و کس کشی و جاکشی و لومپنی میباشند خدمات ایشان:
1- خاکبرداری با بیل و لودر
2- خرید و فروش اتومبیل و لودر و بیل مکانیکی نو و دست دوم
3- تهیه مشروبات الکلی و تریاک برای دوستان و همکاران
4- امیر ابوالقاسمی (کنی) آواز خوان شهیر پاپ مجلس آرای شماست
5- حسین ابوالقاسمی (کنی) مفتخر به مضروب ساختن پدر خویش جهت بنام زدن املاک و اموال بوده و همکار ایشان می باشد.

از القاب ایشان: ممد دستگاه، ممد ابولی، ممد کس قرنه و محمد ابول کس قرنه، ابول کس میباشد

October 1, 2013 at 6:25 AM

Post a Comment