حکم کسانی که در روز 22 خرداد به جای خیابان در پای کامپیوتر می نشینند

Posted in

ضمن تشکر در باب معرفی رساله عملیه برای بر خورد با مزاحمین نوامیس و گشت نسبت، این آخری از اسمش باعث شادمانی ما گشته است.

در باب اینکه عده ای از مقلدان در روز 22 خرداد در پای فیس بوک می نشینند و به خیابان نمی آیند. خواستم حکم شرعی حضرت عالی را برای اتمام حجت بگیرم.

امضا: سید اولاد شتر

رجوع به اطلاعات الاحقر، مقلدان اینجانب الان در جمع های 4-5 نفره و حتی یکنفره هر شب در پشت بام ها و خرپشته ها الله اکبر گویان فعال هستند. در اینجا که ما هستیم هم انترنت نیم کیلو بیتی امکان فیسبوک نمی دهد. متاسفانه فیسبوک و توتر و فرندفد و دیگر سایت ها حجم فیزیکی ندارند که مثلا بگوییم هر کس در 22 خرداد پای آن می نشیند در آن دنیا صفحه نیمسوزش را به شخص اماله می نمایند، ولی در اسرع وقت سعی می شود آیه، حدیث و یا روایتی در این خصوص جور کرده و فتوایی ارائه دهیم.

This entry was posted on Wednesday, June 9, 2010 at 10:15 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

فیسبوک و توتر و فرندفد و دیگر سایت ها حجم فیزیکی ندارند که مثلا بگوییم هر کس در 22 خرداد پای آن می نشیند در آن دنیا صفحه نیمسوزش را به شخص اماله می نمایند
حتمن همینطوره

June 9, 2010 at 10:51 PM
سهراب‌ ايران‌زاده وطن‌دوست  

خدمت معظم له سلام رسانده بفرماييد جواب‌ها رويت شد و به حدمطلوب نتيجه حاصل گرديد. از خداي منان سلامتي ايشان را خواستاريم و همراه با جمعي از مقلدين مجلس عيش و طربي با ياد ايشان برگزار نموده و ضمنا اميدواريم ايشان با حداقل جنيفر لوپز محشور شوند. انشاءالله

June 9, 2010 at 10:58 PM

سلام علیکم حاج آقا
به آقا سلام برسونید، بفرمائید که ما خیلی چاکریم.
غرض از مزاحمت اینکه سؤالی داشتم از پیشگاه آقا که با توجه به اینکه هر حرکت انقلابی نیازمند یک رهبر تئوریک میباشد، آیا جایز هست که از این به بعد آقا رو امام خطاب کرده و عکس معظم اله را در ماه رویت کنیم یا خیر؟

مرام سوخته ایم
زت زیاد

June 10, 2010 at 1:11 AM

الاهی قربون ایه حدیث روایت جور کردنت برم پیرمرد چقدر تو استعداد داری ماشالله آ
قا میرزا براشون اسفند دود کن تو رو خدا

June 10, 2010 at 1:23 AM
سید اولاد شتر  

آقا جیگرتو کلا، فعلا چنان پارازیت به ناف ما بستن که داریم، متشعشع می شویم،

June 11, 2010 at 2:49 AM

Post a Comment