چگونگی تهیه رساله معظم له

Posted

بنده قصد تهيه رساله شما را دارم چكار كنم؟

ضمنا براي تبليغ براي ايشان و جمع نمودن مقلد چه مقدار ثواب نصيب مي گردد در صورت امكان به نرخ حوري پرداخت نمايند. خداوند عمر ايشان را هزاران سال نمايد.

امضا: سهراب ایران زاده وطن دوست


رساله الاحقر در مملکت اسلام از سال 1357 تا به امروز در وزارت فرهنگ منتظرالمجوز است. از معجزات الهی اینکه رساله بنده در ذهن همه مقلدان و مکلفان آزاده جهان دانلود شده است، در صورت عدم دسترسی به انترنت به آن مراجعه شود.

شما به قاعده هر مقلدی که باعث می شوید از حماقت روحانیت و مراجع شیعه فاصله بگیرد (مقلد معظم له هم نشد بلا اشکال است/ این را معظم له فرمودند// میرزا) به قدر 2000 حوری و غلمان در همین دنیا در شعاع محل زندگی خود به قاعده 10 هزار فرسخ (حدود 60 هزار کیلومتر//میرزا) آزادید که انتخاب نمایید.


(خدا شانس بدهد. این معظم له با شما مهربانتر هستند تا ما که خانه زاد ایشان هستیم. به ما یکی یکی هم که می رسد، ایشان ناراحت می شوند و می فرمایند:" باز عوض بدل کردی!!" به شما تا 2000 تا مجوز می دهند، البته فقط بخاطر اسلام عزیز.// میرزا)

This entry was posted on Wednesday, June 9, 2010 at 10:03 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

Post a Comment