تکلیف مقلدان و مکلفان و برنامه حضور معظم له در تظاهرات 22 خرداد

Posted

در آستانه روز 22 خرداد خیلی خیابانها شلوغ است حاج آقا. همه جا هستند. بفرمایید که ما چکار کنیم اصلا؟

امضا: محمود رحمتیان از تهران

خدمتتان عرض بشود که اولا شما بفرمایید الاحقر چه بکند با این اوضاع؟

ثانیا به اطلاع مقلدان و مکلفان مسلم و غیر مسلم برسد که بقاعده 12 روز قبل، دفتر بیت الاحقر و میرزا (من را می گوید// میرزا) درخواست صدور مجور تظاهر کردن را به شرح ذیل به وزارت داخله تسلیم نمودند که علی فی الساعه جوابیه ای ماخوذ نشده است.

علی ایحال از آنجایی که حرف مرد یکی است الاحقر راس ساعت 8 ناشتا به همراه دیگر مقلدان و مکلفان در میدان فوزیه (منظور معظم له امام حسین است، قاطی می فرمایند گاها// میرزا) بوده و یک حمله به سمت میدان شهیاد (آزادی را می فرمایند// میرزا) حرکت خواهیم نمود. طبق قول قبلی درخواست اخذ مجوز بیانیه نخواهیم داد، ولی آن را بعدا منتشر می کنیم. (معظم له زیر لبی گفتند " تا فلان آنها بسوزد"/محض ثبت در تاریخ نوشته شد// میرزا).

در حین هروله به سمت میدان شهیاد (همانکه قبلا توضیح دادیم//میرزا) اگر ما بواسطه پای کُل و شل و کهولت عقب ماندیم، اگر مقلدان و مکلفان از الاحقر جلو بزنند بلا اشکال است و بی ادبی نخواهد بود.

اگر در میانه راه شیخ مهدی (منظورمعظم له کروبی است// میرزا) یا حسین خان (منظورمعظم له موسوی است//میرزا) را دیدید، لازم است که آشنایی ندهید و به شخصشان مراجعه نکنید تا جلب نظر ملت غیور پاچه گیر نشود که مبادا گمان کنند آنجا که مردم جمع شده اند ساندیس می دهند و آنها را خبر نکرده اند.


متن درخواست صدور مجوز دفتر معظم له طبق اوامر ایشان در یک پست دیگر می آید تا مطلب دراز نشود// میرزا

This entry was posted on Friday, June 11, 2010 at 12:45 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

تشکر از این فرمایشات .
لطفن بفرمایید حکم مبارزات ما خارج نشینها که از داخل بیرونمان کردند به خاطر زبان درازی و حالا باز هم از داخل دستور می
دهند ساکت باشیم زیرا خارج نشین هستیم
چیست؟آیا بشینیم به حال و حولهای اروپایی برسیم یا مبارزه وظیفه شرعی است؟

June 11, 2010 at 9:48 AM

Post a Comment