سئوال درباره آزادی خرمشهر و دیگر شهرهای مملکت ایران

Posted

یه سوال شرعی فرعی داشتم. خرمشهر را بالاخره کی آزاد کرد؟

امضا: مممد


حسب مطالعات الاحقر خرمشهر و بلکه کل مملکت ایران هنوز آزاد نشده است، به محض آزاد شدن به اطلاع مقلدین و مکلفان خواهد رسید.

This entry was posted on Monday, May 31, 2010 at 12:22 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

بهترین جوابی که به عمرم شنیدم
سوال شرعی فرعی بنده هم اینه که :
حکم دوستی با مردمانی که میان اینجا سوال می پرسند ولی بعد نمیان جواب روبگیرند یا میان یواشکی می گیرند و میروند و خمس و زکاتش رو که همانا یه کامنته نمیپردازند و فلنگ رو می بنند چیه؟

June 1, 2010 at 1:14 AM
سید اولاد شتر  

ضمن تشکر در باب معرفی رساله عملیه برای بر خورد با مزاحمین نوامیس و گشت نسبت، این آخری از اسمش باعث شادمانی ما گشته است، سوالی در باب اینکه عده ای از مقلدان در روز 22 خرداد در پای فیس بوک می نشینند و به خیابان نمی آیند خواستم حکم شرعی حضرت عالی را برای اتمام حجت بگیرم.

June 1, 2010 at 5:10 AM
سهراب‌ ايران‌زاده وطن‌دوست  

از معظم له سوال بفرماييد بنده قصد تهيه رساله ايشان را دارم چكار كنم و ضمنا براي تبليغ براي ايشان و جمع نمودن مقلد چه مقدار ثواب نصيب مي گردد در صورت امكان به نرخ حوري پرداخت نمايند. خداوند عمر ايشان را هزاران سال نمايد

June 5, 2010 at 9:38 PM
سهراب‌ ايران‌زاده وطن‌دوست  

سلام حقير را به معظم له رسانده عرضي داشتم در مورد گوش كردن به موسيقي كه حرام و حلالش را چگونه بايد فهم نمود ضمنا ديدن رقص بانوان بدون حجاب مخصوصا با دامن كوتاه و غيره حكم چيست؟

June 7, 2010 at 6:02 AM
Anonymous  

با سلام

تکلیف کنید امّت سبز در این ۲۲ خرداد با وجود جام جهانی‌ چه تکلیفی دارند.

در ضمن بنده تقاضای دعا دارم برای امّت برزیل که گویند سبز هستند.

به امید خلاص شدن از دست تمام آیت‌الله‌های تقلبی بی‌ دین قهوهای

N az Australia

June 9, 2010 at 7:39 AM

Post a Comment