مسیر حرکت آیت الله صفرعلی شهمیرزادی سیاهپره ای در روز 22 بهمن

Posted in

حاج آقا بفرمایید مسیر راهپیمایی شما در روز 22 بهمن از چه خیابانی است؟

امضاء: جمعی از مقلدان

بعد از نماز صبح به همراه همسر محترمه ( معظم له تاکید می کنند که همین یکی بیشتر نیست، کسی غفلتا حرف در نیاورد/میرزا) از خانی آباد به سمت میدان آزادی حرکت می کنیم. این برای این است که شیخ مهدی (منظورشان کروبی است/میرزا) از بالا می آیند و ما از پایین که بغتتاٌ محاصره بکنیم آنها را.

مقلدان الاحقر و مکلفان اگر در روز 22 بهمن در راهپیمایی به شیخ مهدی اقتدا کنند بلامانع است.

الاحقر صبح زود که می رسیم، قبل از آمدن جمعیت اتوبوسی، 30-40 دور می زنیم دور میدان با حاج خانوم من باب ورزش و گرم کردن تا بقیه شما جوانتر ها تشریف بیاورید. (معظم له باز تاکید می فرمایند که ناهار کوکوسبزی داریم، به خانواده قول ندهید وجدانا. باد می کند مجبور می شویم بندازیم جلوی اتوبوسی ها./ میرزا).

This entry was posted on Wednesday, February 10, 2010 at 5:43 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

3 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

lol!!!

February 10, 2010 at 12:39 PM

شنیده شده برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن راهکاری ارائه شده موسوم به تروا که یعنی بدون هیچ علامت سبزی تا میدان آزادی خود را لا به لای جمعیت گم و وقتی به میدان آزادی رسیدیم اصلیت خود را رو کنیم. اگر در راستای همین عملیات و برای قابل باورتر شدنش، چند فحش نثار سبزها و سران آنها کنیم یا حتی چند تن از سبزها را بزنیم و بلکم بکشیم، حکم شرعی آن چیست؟

February 10, 2010 at 2:41 PM
Anonymous  

با سلام خدمت حضرت عالی
در صورت دستگیری سردار رادان و یا دیگر فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه، آیا شرعا مجاز به گاییدن فرماندهان مذکور می باشیم؟

February 11, 2010 at 12:15 AM

Post a Comment