حکم استعمال شیشه نوشابه جهت تعزیر

Posted in

همانطور که مستحضر هستید در آستانه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم. نظر به احتمال حضور اغتشاشگران در راهپیمایی ضد استکباری 22 بهمن، آیا تعزیر به وسیله وارد نمودن شیشه نوشابه در آنان مجاز می باشد یا خیر؟

امضاء: قلی ولایت دوست

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. من باب زهر چشم از مردم 300 -200 عدد شیشه بزرگ را به جوادی آملی، جنتی، احمد خاتمی، هیات دولت، اعضای محترم شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورا و ... اماله کنند تا مردم بفهمند اینها که با خودشان این کار را می کنند با دیگران چه می توانند بکنند.

اگر اینکار جهت تهییج تعزیر شده و دیگر امت مسلمان برای مورد لطف قرار دادن والده و همشیره تعزیر کننده و دستور دهنده تعزیر باشد، جایز نیست، زیرا بهرحال الطاف شامل حال آنان شده و می شود. تعزیر کنندگان برای رویت نتیجه به آینه مراجعه نمایند.

This entry was posted on Tuesday, February 9, 2010 at 10:41 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

سلام علیکم مجدد
احدی از دوستان سؤالی داشتند خدمت جنابعالی: حکم باتومی که به سر و کله ملت خورده و خونی میشود چیست؟ آیا نجس محسوب شده و باید پس از رفع نجاست مجدداً استفاده شود؟ حکم کسی که باتوم به دست دارد و آن را نجس میکند چیست؟
با آرزوی توفیق

February 9, 2010 at 11:48 PM

persian gulf

February 22, 2010 at 4:22 PM

Post a Comment