آخرین خبر از حال معظم له پس از حکومت نظامی 22 بهمن

Posted

نگران حال معظم له هستیم. امیدورایم کسالتی نداشته باشند.

امضاء: جمعی از مقلدان

الاحقر شکایتی ندارم. شیخ مهدی (منظورشان کروبی است/ میرزا) را با آن پای لنگ آنجور زدند، ما را هم اینجور. نشد آن وسط بغتتاً گرفتارشان کنیم، بماند تا یک وسط دیگر، به امید خدا. مصطفی پسر محبوبه خانم را که بلند صلوات فرستاد، پُر پشت باتوم پیچش کردند، بردند محبس. الاحقر هم بی نصیب نماند در همان حاشیه میدان آزادی، چرایش را نفهمیدیم. باز ما رسیدیم به میدان، شیخ مهدی که درم و درون شد همان بالا.

پشت سر الاحقر را دو– سه تا کوک (منظورشان بخیه است/ میرزا) زدند. همسر محترمه شوربا درست کرده، بهتریم انشاالله.

(معظم له را بردیم مریضخانه پشت سرشان 6 بخیه خورد، ما خدمتشان گفتیم 3 تا خورده است که ناراحتی نکنند. خانم پرستار محترم که بر و رویی هم داشتند در حین بخیه زدن گفتند" خدا مرگشان بدهد که با جوان مردم اینجور می کنند". معظم له خیلی خوششان آمد که بهشان گفته اند جوان. هی می پرسند که حالا دوباره کی باید برویم؟! التماس دعا برای معظم له.// میرزا)

This entry was posted on Friday, February 12, 2010 at 3:36 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

انشا... که اوضاع مزاجیتان روبراه شده باشد، احتراماً لطف کنید برای آن دسته از مقلدان تکلیف بفرمائید که در قبال اتفاقاتی که افتاده چه عکس العملی باید نشان بدهیم. آیا سکوت جایز است؟

February 12, 2010 at 11:40 AM

Post a Comment