حکم تعیین تکلیف ایران پس از حکومت نظامی توسط سروش

Posted

دکتر سروش اخیرا در مصاحبه ای گفته اند که در آینده باید با رفراندوم تنها اختیارات ولی فقیه حذف شود، جمهوری اسلامی باقی بماند و دینداران بنا بر تکلیف دینی شان قوه قضاییه مستقل برپا کنند. آیا معظم له تقلید از ایشان در موضوع مذکور را جایز می دانید؟

امضاء: مسعود ایرانی

بر مکلف آدم حسابی اهم واجبات است که وجود چیزی به نام مغز در کله را فراموش نکند.

از نظر الاحقر هیچ استبعادی ندارد (و بلکه قطعی است/ شخص معظم له فرمودند/ میرزا) ایشان مدرک دکتری را در همان کلاس کردان گرفته باشند. فی الواقع به نظر می رسد که از نظر حجه الاسلام سروش (معظم له فرمودند بنویسم "حجه الاسلام" و فرمودند گول کت و شلوار ملت را نخوریم/ میرزا) حکومت خر در خر پاکستان که جمهوری اسلامی بدون ولی فقیه است - و هر شیخی یک گوشه اش را می گرداند، و خون خلق مسلمان شبانه روز از در و دیوار آن می ریزد - ایده آل ایشان می باشد.

والله ملت مسلمان ایران اگر بداند این انگلیس چقدر پول می دهد که همچه موجوداتی می پروراند، خودش مواجب مقدر آنها را می پردازد که ملک بیش از این به ننگ و بدبختی دچار نباشد.

This entry was posted on Wednesday, February 17, 2010 at 7:43 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

حاج آقا ببخشید حکم من که می‌خوام بزنم تو پوز این یارو سروش چیه؟ کفاره کفایت داره یا شلاقی چیزی صلاح میدونید؟ هر دو رو حاضرم پرداخت کنم که دهان این مرتیکه ازگل رو بیارم پایین.ببخشیدا؟ روم سیا یادم رفت در حضور شما هستیم زدم به سیم آخر.

February 17, 2010 at 12:18 PM

داشتم مطلبی در رابطه با این مردک سروش پست می کردم که پیام شما را دیدم الحق که دل به دل راه دارد. این مردک از آخوندی یک عبا و عمامه کم دارد ماشاالله ماشالله ریش اش که از رفسنجانی هم کت و کلفت تر است.

February 17, 2010 at 1:13 PM

Post a Comment