رهنمود معظم له برای ادامه مقابله با حکومت نظامی

Posted

انشا... که اوضاع مزاجیتان روبراه شده باشد، احتراماً لطف کنید برای آن دسته از مقلدان تکلیف بفرمائید که در قبال اتفاقاتی که افتاده چه عکس العملی باید نشان بدهیم. آیا سکوت جایز است؟

امضاء: YAZZ

شما را رجوع می دهم به سوره "السازکار" آیه اول و دوم که می فرماید: "الاکسیون والاکسیون. و ما ادراک الاکسیون".

یعنی الاکسیون والاکسیون (این دومی را هنوز مفسران نفهمیده اند منظور خدا چه بوده/ خود معظم له توضیح فرمودند/ میرزا) و تو چه می دانی اکسیون چیست.

این را خدا به پیغمبر تذکر می دهد چون ایشان اکسیون ماکسیون متوجه نمی شده و حضرت ایشان یا کلا همه را می کشته اگر مخالفی بوده و یا همه را به زنی می گرفتند.

علی ایحال کماکان اکسیون از واجبات است. برای اطلاع بیشتر به "تفسیرالسازکارا" مراجعه کرده و به پیامهای رفسنجانی، کروبی، موسوی، مهاجرانی و غیره و ذلک دقت کنید، چون بالاخره کسی که خ.ر را بالا برده است خودش می داند حدودا خ.ر را چه جور می شود پایین آورد.

در باب احوالات الاحقر هم، دیروز چشمها سیاه تاریکی می رفت. مریضخانه چند آزمایش و عکس رنگی گرفتند دوباره از سر. گفتند خون در مغز لخته نشده و گیجی ما همان نتیجه شدت ضربه است، که خوب می شود ان شاء الله. ولی جان میرزا نباشد، جان شما، خیلی نامردی میزنند.

This entry was posted on Saturday, February 13, 2010 at 3:56 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

Post a Comment