استفتا درباره وظایف مکلفین در بلاد کفر در آستانه 22 خرداد

Posted

خواستم بپرسم با نزدیک شدن به یوم الله ۲۲ خرداد وظیفه مقلدین مقیم در بلاد کفر چه می‌باشد؟ آیا بستن یک دست بند سبز کافی‌ است ؟

امضا: N , australia

نیامدن به خیابان و نایستادن در مقابل در قونسولگری ایران و پیشاب نکردن به درب قونسولگری در دهه منتهی به یوم 22 خرداد در کلیه بلاد کفر از علائم ارتداد بوده و هر کس به خیابان نیاید از اسلام خارج و دختر و پسر همسایه تا 14 محل دورتر بر وی حرام خواهد بود.

بستن پارچه سبز و پوشیدن رخت سبز در هر حال از واجبات است.

بستن پارچه سبز بسته به شرایط مقلد متفاوت است. اگر در زمان شعار دادن با دست بالا باشد، اصلح آن است که به مچ دست بسته شود که دوربین ها آنجا را نشان می کنند. اگر مقلد فوتبالیست بوده و در میدان مسابقه باشد، اگر پارچه سبز را به مچ پا ببندد بلا اشکال است. اگر مکلف مدیر اداره ای باشد که پشت میز می نشیند و پایش دیده نمی شود و در همه حال از بیکاری با خصیه بازی می نماید، احتیاط واجب این است که پارچه سبز را به گردن ببندد که دیده شود. اگر مکلف شغل دیگری دارد که جاهای دیگر بیشتر دیده می شود، باید به همانجاها ببندد که اعتراض بیشتر دیده شود، یا اگر جای ناجوری باشد احتیاط واجب آن است که عکس ا.ن و خ.ر چسبانده شود.

This entry was posted on Monday, May 31, 2010 at 12:21 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

قربون اسلامی که معظم له اش این حاج آقاست.خوش به حالت آقا میرزا چه فیضی می بری.چه صوابی می کنی.چه بهشتی داری در این دنیا و آخرت ایضا

May 31, 2010 at 3:45 AM
Anonymous  

حج آقا پس من که توی بلاد استکباری آمریکا زندگی می کنم چه غلطی بکنم، آقا ما اینجا قونسولگری نداریم یه دفتر هست تو نیویورک از بس ملت رفتن قبلا بهش عنایت کردند که دیگه جا واسه ما نیست

June 1, 2010 at 10:12 PM

Post a Comment