حکم قرارداد تبادل هسته ای اردوغان چای

Posted in

تازگی ها دولت خیلی شیک قرار داد "اردوغان چای" می بندد بعدش هم به روی خودشون نمیارند، حکمشون چیه؟

امضا: مقلد ناشناس

هر عملی که دولت مملکت اسلامی برای ثبوت "اقل من حمار" * بودن خود می کند، بلا اشکال است. قرارداد اردوغان چای هم به جز در حد عمر دولت مستعجل امضا کننده محل قبول نخواهد داشت، بحول و قوه الهی، انشالله.

*کمتر از الاغ

This entry was posted on Monday, May 24, 2010 at 10:52 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

1 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

سید اولاد شتر  

یا شیخ، بتازگی من باب تنوع دوباره پلیس بسیجی خدمت گذار، آغاز به طرح مبارزه با نوامیس کرده اند، بنده هر وقت این عزیزان را در حال خدمت به اسلام و انقلاب می بینم در دلم ادعیه بسیار مقربی نثار اهل بیت ایشان بلاخص خواهر و مادر ایشان می کنم، می خواستم سوال کنم که این ادعیه واجب هستند؟ یا مباح؟ یا حرام؟ و حکم شرعیه این ها چیست؟

May 25, 2010 at 10:42 AM

Post a Comment