حکم تبانی در مبارزه ورزشی با غیر مسلمان

Posted

عرض کنم که من در مسابقات بوکس در ولایت سوئد سوم شده و برنز گرفتم. از آنجایی که حریف نیمه نهاییمون برای خودش غولی بود، که بعداً قهرمان هم شد، با ایشون اندکی گاوبندی کردیم که نزنه، اگه هم میزنه، خیلی محکم نزنه، ما خودمون تسلیم میشیم، حالا میخواستم ببینم، با این اوصاف آیا مقامی که آوردم از لحاظ شرع مقدس چه وضعیتی دارد?

امضا: YAZZ


اگر داور نفهمد بلا اشکال و جایز است.

اگر هم شرط بر این می بود که ایشان نزند ولی شما ناغافل یکی دو فقره به کارش می بردید و کار را یکسره می کردید، از آنجایی که نامسلمان محسوب می شده، جایز و حلال است و اگر نکردید از بزرگی خودتان بوده است.

(معظم له فرمودند که دیگر علمای اسلام 20 تومان که بگیرند برای صد نفر خانم می آورند. معظم له که از این هنرها ندارند. شما که مدال خودتان را از ولایت غربت به قصد قربت به آستان مقدس دفتر معظم له تقدیم کرده اید، تا اطلاع ثانوی هر کاری جور و ناجوری کردید بکنید، به گردن معظم له. این فتوا که قابل دار نبود!// میرزا)

This entry was posted on Wednesday, May 5, 2010 at 3:30 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

سلام علیکم
احتراماً با توجه به اینکه تعداد کثیری نماز عقب افتاده داریم، فقط خواستیم سلامی و عرض ادبی خدمت معظم له کرده باشیم تا یه 120 هزار نمازی به حساب خدا واریز کنیم بلکه تو اون دنیا چک برگشتی نشیم!

التماس دعا

May 7, 2010 at 9:42 AM
Anonymous  

معظم له فرمودند حله، شما برو با خیال راحت صف کن.


میرزا

May 8, 2010 at 9:49 PM

حاج آقا سلام علیکم
احتراماً عرض کوچکی خدمت حضرت آقا داشتم. لطفاً از معظم له بپرسید که با توجه به فرا رسیدن ایام ملکوتی بهار و تابستان در سوئد (ملکوتی از این لحاظ که آدم با دیدن این فرشته ها به ملکوت اعلی میپیونده) میخواستم بدونم حکم چشم چرونی چی هستش و از اونجایی که فرمودن هر گونه سکس خارج از ازدواج موجب زلزله میشود لطفاً مشخص کنید که این داستان در مورد انواع دستی هم صدق می کند یا خیر.
به امید قبولی عبادات و سلامتی معظم له

May 16, 2010 at 5:33 AM
Anonymous  

حاج آقا مسئله
تازگیا آقایون خیلی شیک قرار داد اردوغان چای می بندن بعدشم به روی خودشون نمیارن، حکمشون چیه؟

May 17, 2010 at 1:33 AM
N az australia  

حاج آقا

قربون شکلت برم شما با این همه علم و این روی زیبا چرا خودت

ادعای مهدویت نمیکنی‌؟

به خدا اگه رو پاکت‌های ساندیس عکس خودتو چپ کنی‌ به دست این امّت

همه بهت ایمان میارند

خودم نفر اول شون از استرالیا

May 19, 2010 at 6:24 AM
Anonymous  

سلام عليكم
حاج آقا يه سوالي داشتم
مي خواستم بپرسم اين شبكه پربيننده فارسي وان كه همش سريالهاي آنچناني كلمبيا رو پخش ميكنه و خب خودتون بهتر مي دونيد وقتي آدم چشمش به جمال ايزابل عزيز و آنجلا و يا حتي والريا مي افته چكاربايد بكنه؟
1-جمع كردن ماهواره كه يه جور خريته
2-حذف كردن كانال فارسي وان كه نميشه چون از عيال كتك ميخوريم
3-نگاه كردن با لذت و استمناء
4-نگاه كردن و جماع با همسر خيال اينكه همسرمان ايزابل بوده و ما هم ناسلامتي سالوادور هستيم
5-ادامه زندگي سگي

May 20, 2010 at 11:22 PM

Post a Comment