حکم خوردن ساندیس با زبان روزه

Posted

در ماموریت های مختلف به ما برای تجدید روحیه و استراحت ساندیس می دهند. یکی دو تا از بچه ها از جمله بنده بعضی وقتها در این ماموریت ها روزه هستیم. اگر شخص روزه دار ساندیس بخورد، آیا روزه او باطل است یا خیر.

امضا: بسیجی غیر حرفه ای

از امضای شما معلوم است که هنوز به حول و قوه الهی حرفه ای نشده اید، وگرنه ساندیس می خوردید، مال مردم را هم رویش می خوردید، صدایش را هم در نمی آوردید.

پاسخ: از ماه جمادی الاول الی جمادی الاخر ولو ماه رمضان و محرم (منظور نظر معظم له همه روزهای سال است/میرزا) خوردن ساندیس، چلوکباب و جوجه کباب؛ اگر باعث جفتک انداختن به زن و بچه مردم در خیابان، کوچه، بازداشتگاه و زندان نشود، موجب ابطال روزه نمی شود.

اگر چنانچه جفتک انداخته و لگد پرانده شود، ولو اینکه فرد روزه دار ساندیس و غیره و ذلک نخورده باشد، روزه باطل است و فرد می بایست در ساعات 7 تا 9 صبح یا 5 تا 8 شب وسط اتوبان (احتیاطا اتوبان کرج)، 48 رکعت نماز قضا به جا آورده و بطور مستقیم راهی بهشت بشود، انشالله.

(معظم له تاکید کردند که از این اتوبانهای نیمه کاره که سالی 7 بار افتتاح می شوند و روزی 5 ماشین از آنها رد می شوند، جزو مطهرات نبوده و نماز در وسط آنها اصلا قبول نخواهد بود و حداقل ساعتی 70 هزار ماشین باید از آن عبور کند تا جزو مطهرات به حساب بیاید// میرزا)

This entry was posted on Monday, May 3, 2010 at 3:54 AM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

هاها ها کلی خندیدم حاج اقا اجرتون به خدا این تیکه ی اتوبانهای نیمه کاره و مطهر نبودن اخر مسلمونی بود به خدا

May 3, 2010 at 5:08 AM

بنده با نیت قربة الی الله قصد فروش هشت پای سوخاری را دارم ولی مراجع برآشفتند که هشت پا پولک ندارد، حرام است، آیا نظر شما چیست؟

May 3, 2010 at 11:01 AM

Post a Comment