اهدای مدال بوکس سنگین وزن ولایت سوئد به آستان مبارک آیت الله العظمی شهمیرزادی

Posted


میرزا، دفتر معظم له//

به گزارش خودمان بعرض برسد که همین دیروز پریروز جناب آقای یاز آواره قهرمان سوم بوکس سنگین ولایت سوئد، مدال خود را به آستانه معظم له تقدیم کردند.

معظم له در پاسخ فرمودند: ای انشالله درد و بلای این جوان بخورد به پس کله آن یکی جوان رضازاده دوپینگی که مدالش همان بدرد خ.ر و ا.ن می خورد.

معظم له همچنین اضافه کرد: اگر امیرالمومنین 73 بار دیگر در خیبر را بکند و با آن دور استادیوم آزادی دوران بزند، باز این مدال نمی شود.

در ضمن معظم له فرمودند دادیم عکس مدال را قاب کردیم و زدیم سر در دفتر و بیت ایشان تا اگر کسی هوس جفتک زدن کرد بداند که با کی طرف حساب است.

This entry was posted on Wednesday, May 5, 2010 at 3:13 PM . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 انظار و استفتاء مرتبط و غیره و ذلک //Comment

هاهاها...اقا میرزا به معظم له چیزی نگو ولی عجب باورش شده قهرمانه مثل رضا زاده که وهم ورش داشته بود
کتکش رو برادر ارجمند یاز خورده و جفتکهاش رو ایشون انداخته و مدالش رو اقا قاب کرده زده دم در که خلق الله بترسن؟بابا این دیگه کیه؟
خیلی خندیدم
خوش به حالت عجب خنده بازاریه این بیت شما کنیز نمی خوان اقا؟

May 6, 2010 at 12:11 AM

پریسا جان

احتراما بعرض برسد که کار معظم له از این حرفها رد است، ایشان بقول فوتبال بازها کفشهایشان را آویخته اند. معظم له کجا و ابیلفضل کجا.
آن مدال را زده اند سر در دفتر که عبرت بقیه شود مردم چه جوانهای فعالی دارند در بلاد کفر. البته خواسته اند برای جفتک اندازان هم یک تهدیدی باشد که مثل بیت حاج مهدی (کروبی) به آن حمله ناک نشوند.

همچنین، دروغ چرا، گمان نمی کنیم کار معظم له به کنیز قد بدهد، شما تصویر ایشان را ببینید متوجه می شوید. سر و گوششان می جنبد، ولی فقط محض تهدید بیت محترمشان است، اینکاره هم نیستند، مگر نه می ماندند قم، خمس و زکات می خوردند.

سوگلی باشد بدشان نمی آید، ولی دست ضرب منزل محترمشان را چه بکنند.

May 6, 2010 at 1:08 AM

Post a Comment